Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2007 10:31 - Избор
Автор: pti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1326 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.01.2007 12:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Докато отивам на работа редовно се заблейвам (щотоо.. то много дълго пътуванеее). Попада ми.. значиииии погледа върху гордо закачената табелка на видно място *фен на imageDrive*
  хмммм.. image 

Аз съм сигурна, че на такова нещо не мога да бъда фен, принципно дори на храната не мога, камо ли на въпросното творение.

Но ме накара да се замисля на какво/кого аджеба съм фен.
Да бъда по-конкретна - винаги ме впечатлява цялостното излъчване на нещата/човека, като някаква омая..

Една усмивка ме заплени "наскоро". 
Благодаря ти, Портокалеее, image, че споменб името на Даниела Меркюри като пример за изпълнител с много power ! Не мога да й бъда екзалтиран фен, разбира се, защото по принцип съществото ми се бунтува срещу "фенството", но първото нещо, след като чух албума й  Feijao com Arroz  беше да я видя в действие. 

ЕЕЕЕЕЕЕ, не можете да си представите какво беше удоволствието една стая с четири стени да се отвори само с едно щракване.
Да нахлуе небето с целия горещ бразилски полъх и всичкия копнеж по свободата, със затворени очи да виждаш усмивката, онази запленяващата, "само за теб".
Точно така! Само за мен!  
image
   
Ако мога изобщо да бъда фен на някого
сред изпълнителите това е тя.

 Дано да мога някой ден (така сега по европейскиimage) да присъствам на неин концерт. Убедена съм, че ще е неповторимо изживяване, тя не само взривява сцената, направо ти превзема сърцето с усмивка и .... завинаги. Хее

Абсолютен и екзалтиран фен съм на мъжа си!!!!! 
Безвъзвратно и завинаги!
Блазе ни! image


**като актуализират хъх.. YOU TUBE ще сложа една магнетична песен в нейно изпълнение, моля имайте търпение




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pti - YOU TUBE вече е налице
12.01.2007 11:52
:))))
добавих клипа за фон ;)
а ето и още един линк за същата песен, но в малкоооо по-различен аранжимент - класически :)

http://www.youtube.com/watch?v=bh0UDi8t4Fo
цитирай
2. sunset - Завладяващо!
12.01.2007 12:14
Някак си неусетно подхващаш ритъма... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 754328
Постинги: 182
Коментари: 970
Гласове: 9058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031