Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2006 15:53 - "Безумен поглед"
Автор: pti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1356 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В началото на едно лято, тъкмо когато бях завършила 9-ти клас срещнах този  "безумен поглед".
Искам да уточня, че влагам НАЙ-положителен смисъл ........ , нещо като необикновен!

В родния ми град снимаха филм 8), а артистите бяха отседнали у съседите.

Тя беше най-интересния човек, когото бях срещнала дотогава. Учеше в Художествената гимназия .............. имаше "безумен поглед". Прекарвахме свободното си време често заедно, ходихме заедно на плаж, смеехме се .....
Партньорът й във филма беше и приятеля й в момента. Той не по-малко интересен според мнозина(не съм му фен) я гледаше почти захласното като мен. Тя изпълваше стаята, изпълваше я със звуци, с ширини, със свобода. 
Един ден докато си бях на терасата я чух да си тананика песента Un soir de pluie и завинаги остана там сред дъжда .....

Много исках да остане там ..... , но ... видях я по късно като водеща на едно предаване(стойностно между другото). Изглеждаше като подплашено кутре, като едно едничко на тоя свят, с очи отворени и искащи да открият нещото, нея, него, онова точното, ОТЧАЯНО искащи ....

Всичко това си е моя интерпретация.

Пак я видях - в друго предаване. Там беше като гост - завърнал се за малко от Америка известен българин. Беше успяла. Работеше по американски, организирано, стилно,.....,......,........... 
Не разпознах очите, а МНОГО ги търсих. Това си беше моя спомен и си го искам!




пп1 - но не ОТЧАЯНО
пп2 - Всяка сутрин ............. ме събужда с "Бонджорно принчипеса".

Сигурно съм й взела очите ...........




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - защо беше?
10.08.2006 16:26
той все още си е!
поздрави!
цитирай
2. sineater - Един тъп въпрос, целящ да развали магията от написаното
14.08.2006 18:59
Малко по папарашки - коя е актрисата?
цитирай
3. pti - Емиии, тя
14.08.2006 22:53
е ...... :)
Нали се сещаш, че не искам да излиза от дъжда .....
На никакви антимагийни провокации не се поддавам :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 758009
Постинги: 182
Коментари: 970
Гласове: 9058
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930