Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2006 11:02 - Невъзмутими
Автор: pti Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1726 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2006 11:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отдавна събирам материал в главата си, за разни "дреболии", които седяяяяяя и се чудяяяяя, седяяяяяя и се чудяяяя как е възможно.

Ще нахвърлям без последователност две, три мои възмущения ......

***Пътувам си всяка сутрин с автобус към работа ..... Обикновено загубвам представа за времето, защото живея в центъра, а работя на край града :). За съжаление ... една сутрин не можах да си поблея порядъчно от цялостното представяне на човека, категория шофьор.
Освен характерната чалга(защо във Варна не е забранена???) - ДИВА селенИя, която звучеше в ефир, трябваше да изтърпя(им) и подсвиркването и подпляскването на гореспоменатия ....
И това не е всичко! На слизане от автобуса, ако сте ЖЕНА, получавате дълго изсвирване с клаксонаааАААА, придружено от онова всмукване(или обратното, не съм сигурна), казващо (в миналото) АЛООО, ВРАЦААА.
Бляяяяяяяхххххх!

***На етажа, на който работя, решиха да изградят тоалетна (има на долния етаж две такива, за М и Ж, напълно обзаведени и комфортни). Значииии, от половин година е налице, но по неизвестни причини няма умивалник. На ВСИЧКИ от ръководството им е невъзможно да слязат до долу (има-няма 10 стъпала и още толкова метра). Един ден ми кипна и казах на половината (толкова присъстваха):
" - Абе вас не ви ли е срам, може ли такава мизерия ..... ? "
Омръзна ми при всяко пипане на бравата да ходя да си "изварявам ръцете", това ... мокри кърпички трябва да си купувам от склад на едро .... .
Най-смешния отговор, който получих, от единствения що годе засрамил се беше, че той ходил само два пъти там image .

Нямам повече думи ....

Няколко съвсееееееем дребни
***В неделя се събудихме от "Батальона се строява" .............................. в 07.00image

***Колежката ми има навик да довършва изречението на ВСЕКИ, предполагайки думата, която човека срещу нея иска да употреби. ГРЕШКАА ли .... тя опитва пак, и пак ..... Аз не обичам да си задържам емоциите, така че поне към мен се опитва да се въздържа.

пп-няма заекващи

********емиии друг път повече image


Тагове:   Невъзмутими,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - hihihihi
01.08.2006 13:38
vajnoto e da prodyljava6 sys sy6tiq syrkasti4no optimisti4en ton!!!
цитирай
2. sineater - Обаче е толкова хубаво
16.08.2006 14:37
да са повечето хора различаващи се и да има какво да те дразни, нали?
Еволюцията е еволюция, защото проявява същността си само, когато има дразнители.
Ако няма какво да те дразни (както за положителни, така и за отрицателни емоции), за какво да живееш.
Спокойствието е за уморените и престарелите (според тългуванието на КАТ. Който има книжка, знае за какво става въпрос.). Живите имат нужда от живост, сиреч активност на дразнителите.
цитирай
3. pti - Не искам да
16.08.2006 21:38
ме "дразни"!
:))
Разбирам какво ми казваш, но по отношение на хигиената на другите, което застрашава и мен не ЩЪ да ме дразни.
Виж, ..... от друго естество е ясно, че всеки си има свои "правила". За това апелирам да не си пречим ...по възможност, въпреки чеееееее сега мисля с какво дразня аз хората. Сигурно с прямотата (хихихихи) 8)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 754392
Постинги: 182
Коментари: 970
Гласове: 9058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031