Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2006 11:57 - Винаги съм вярвала!
Автор: pti Категория: Изкуство   
Прочетен: 6188 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 09.11.2006 12:48


и знаех предварително..

image


Заклинание

музика: Димитър Пенев
текст: Николай Христозов

Не отминавай никое "Обичам те",
прошепнато от глас, с очи, с мълчание,
то идва от пустинни разстояния
и от ранена светлина изтича.

Не отминавай никое "Обичам те",
защото, ако то не те намери,
Вселената от скръб ще потрепери,
звездите ще помръкнат от обида.

Отново се поспри, поспри, не отминавай,
да те погледат, остави, очите,
да те запомнят щедро, до насита
и после в сънища да те извайват



Птицата

За последен път тя разтваря крила.
За последен път синевата гребе.
Ах, сбогува се тя с тези свои поля,
с тези хълми край тях и със свойто небе!

Ти, земя, я роди във едно гнездо.
Ти, небе, я люля с песента.
И затуй днес със вас като с роден дом
се прощава с тиха жал в полет тя.

И върти се светът, този тъй хубав свят!
И въртят се жита, слънце, облаци прах.
Те след малко ще спрат своя луд кръговрат.
Тя със мъртво сърце ще се върне при тях.

Но, земя, ти пази пак едно гнездо!
Ти, небе, я очаквай! Няма смърт!
Ще си дойде тя при вас като в роден дом -
песента ще я връща всеки път.

че има песен за мен..

image




МАРТ
(албум "Искам те")

Южен вятър. И изтокът свети.
Светлините кръстосаха знак.
Плаче само последният сняг.
И доволно се смее небето.

Ще умре тишината безмълвна
и пред нашите зимни очи
с глуха музика вече звучи
възкресена от някого мълния.

Като същи деца на Земята
ще приемем и звук, и контраст,
равновесие, обич и страст,
необятност, греховност и святост.

От надеждите чак до звездите
се отприщва едно тържество
и се връща при свойто дърво
всяка сянка, избягала скришом.

Предусетили земна кора
вече няма да бъдем безлични,
че една канонична първичност
включва всичко във сложна игра.





Розата

музика Морис Аладжем
текст Димитър Ценов
аранжимент Морис Аладжем
албум: Сингъл от 70-те

В моето сърце расте една малка роза,
тя цъфти със обич през деня и не спи в нощта.
За теб ми шепне без думи тя
и топлина търси от света.
Тя заплаква сутрин със роса щом си далеч.

Чакам слънцето да дойде след нощта,
за да стопли мойта роза в този ден.
Тази роза ще живее с любовта,
ще цъфти, ще те свързва само с мен.

Тя обича слънце във зори да я гали.
В радост и в надежди да гори със една любов.
Но щом те няма замръзва тя,
затваря своите добри листа.
Знам, без твойта обич в този свят тя ще умре.



image



Брезичките и момчето 

текст: Н. Цонев
музика: А. Заберски
албум: VOLA DA ME (maxisingle) 

Брезичките на улицата малка
растяха до твоя прозорец,
не виждаха и нямаха ръце
брезичките на улицата малка.
Едно момче живееше до вас,
то виждаше брезичките и тебе,
момчето не прошепваше словата,
които шепна аз:

Да имаха брезичките очи,
биха се заглеждали в очите ти;
да имаха брезичките ръце,
биха ти погалили ръцете;
да имаха жадуващи уста,
биха те целували, целували...
Брезичките, брезичките безброй,
на които аз завиждам...

Най-хубава е улицата малка,
където е твоя прозорец,
пораснаха големи дървеса
брезичките на улицата малка...
Едно момче живееше до вас,
момчето е далече от брезите,
момчето е пораснало голямо,
това момче съм аз:

Да имаха брезичките очи,
биха се заглеждали в очите ти;
да имаха брезичките ръце,
биха ти погалили ръцете;
да имаха жадуващи уста,
биха те целували, целували...
Брезичките, брезичките безброй,
на които аз завиждам. 





Огънят 

текст: Д. Дамянов
музика: Т. Русев
албум: ОБИЧАМ ТЕ

Не, не искай ти от мен
само тиха топлота.
Любовта на този свят
е една!
Тя е огънят червен
пламнал лудо във кръвта!
Тя за мен е дух крилат,
светлина.

Нека с нея да горя, да живея, да умра!
Нека в пепел се превърна и тогаз
в пепелта ако съзреш въглен още жив, горещ,
знай, че този въглен жив - туй съм аз.

Знам ще дойдат зимни дни
и с премръзнало сърце
ти до огъня ще спреш
сам тогаз.
Щом поискаш, посегни,
но пази от мен ръце,
знай, че огънят горещ
туй съм аз.

Нека с огъня горя, да живея да умра!
Ако в пепел се превърне моят ден,
всеки огън по света, всеки въглен в пепелта
нека, нека те изгаря вместо мен! 


image

Нежност

Музика: Александър Йосифов
Текст: Павел Матев

Кой ни буди във утрото
и зове нежността
под небе изумрудено
към щастливи места?
Над пътеки кръстосани
светли сенки вървят
и обличат във розово
и денят, и нощта.

Ветровете затичани
грабват тези слова.
Ние с теб се обичаме.
И разбрали това
разцъфтели акации
покрай пътя шумят.
И със цветните знаци
ни венчава денят.

Топли думи, изпуснати
като птици в гори
се отронват от устните
вдъхновени, добри.
Над пътеки кръстосани
светли сенки вървят
и обличат във розово
и денят, и нощта. 



Да уловиш мига!

Музика и ар. Ал.Кипров
Текст: Ал. Петров

Ако решиш да уловиш мига,
то по-добре не се бави,
не се повтаря нищо на света,
не се повтарям аз и ти.

Не стига никога един живот,
за всички истински неща,
да преживеем болка от любов,
и да забравим след това.

Не питай своето сърце,
дали да бъдеш или не,
вземи мига такъв какъвто е,
накарай времето да спре.

Мига случайно ако уловиш,
дори да бъде закъснял,
знай този свят не ще го промениш,
но ще си истнски живял! 

това е,  .. да можеш страстно да живееш, да виждаш, да обичаш..

http://www.lili.bg/






Гласувай:
0



1. анонимен - Лили Иванова - вечност
09.11.2006 11:59
Това пише на едната картинка :-D

\m/

Поздрави
цитирай
2. pti - ***
09.11.2006 12:01
кой каквото си ще да казва, тя си Е

Поздрави
цитирай
3. bambola - Поздравления
09.11.2006 12:07
да ме простят всички нови супер певици , но тя си е Дамата на Българската Естрада. Текстовете са страхотни :))
цитирай
4. bamby13 - Klasikata
09.11.2006 12:30
njama wyzrast!!
цитирай
5. tanque - ***
09.11.2006 12:43
Ами :Camino
Tu que vienes caminando
esquchando mia guitarra.
En una tierra de montana
i la luna me acompana.
Tu queres mi amor
en una tierra de montana.
Porque ja no me queres mi
quando la luna me acompana
цитирай
6. pti - Спешъли
09.11.2006 12:49
for Tanque с музикаааа 8)
цитирай
7. adjna - Да уловиш мига!
09.11.2006 13:02
А после и да можеш да го пуснеш, за да хванеш следващия...!
Цунки, pti ;)))
цитирай
8. pti - !!!
09.11.2006 13:06
Цункиии, мункии, гункииииии (както казват едни сладури братче и сестриче хих)
цитирай
9. bambola - :))
09.11.2006 13:34
:) mersi i ot men.
цитирай
10. sashetu - ух...
10.11.2006 00:19
Тази жена е невероятна!Дамата на Българската естрада, както каза Бамболина :)
Цун, гуш и от мен за вас ;))))))
цитирай
11. viki02 - имам ги тия албуми
11.11.2006 01:21
И нея са я тормозели докато стане на .... години! А талантът си е талант, не можеш да го заместиш. Има незаменими хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pti
Категория: Лични дневници
Прочетен: 754425
Постинги: 182
Коментари: 970
Гласове: 9058
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031